Litomyšl chce nalákat turisty z celého světa
Tento měsíc se objeví na satelitních televizích reklamní spot na české památky UNESCO. Propagační kampaň potrvá tři měsíce a zaměří se hlavně na evropské turisty. Pokračuje mluvčí Litomyšle Michaela Severová.
"V polovině října se rozletí do světa reklamní spot, který má za úkol představit Českou republiku jako UNESCO velmoc. Má samozřejmě nalákat potencionální klienty k návštěvě měst UNESCO. Při výběrovém řízení jsme hledali nějaký dobrý nápad, který ukáže naše skvosty nejen jako "baráky", ale chtěli jsme ukázat, že všechny objekty mají svoji vnitřní energii a žijí svým vlastním životem. Diváci se dočkají toho, že sochy a obrazy ve spotu ožívají."
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
‚Otázku vysvětlujeme dům od domu.‘ Dolní Lutyně na Karvinsku se připravuje na referendum o gigafactory
-
Týdeník iROZHLASu: vláda, nebo opozice, to je fuk, soudní ‚předplatné‘ pro podvodníky a vlaková drbárna
-
ONLINE: Munice, rakety i tanky. USA dodají Ukrajině další vojenskou pomoc za devět miliard korun
-
Češi zvládli vstup do mistrovství světa vítězně. Finsko porazili 1:0 na nájezdy, rozhodl Kaše