Nedostatek peněz ve školství může zkomplikovat integrovanou výuku
Ta se týká zdravotně postižených dětí, které se jejím prostřednictvím začleňují do dětských kolektivů na základních školách. To si ale vyžaduje přítomnost speciálně školených osobních a pedagogických asistentů a tedy i dostatek finančních prostředků. Více dodává ředitel pardubické Základní školy v Resslově ulici Stanislav Šturma.
"Myslím, že peníze jsou základem toho, aby integrace mohla probíhat, protože chuť a práce pedagogů je zajištěná, ale samozřejmě peníze pro asistenta postiženého žáka se musí shánět. Tam se domnívám, že by stát měl rozhodně přidat, protože sponzorské peníze se čím dál více ztenšují."
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Bylo to jako být v tornádu, říká ruský režisér o začátku války. Část jeho štábu zůstává v anonymitě
-
Banka nám může hrozit až insolvencí, úvěr jsme nepotřebovali, popisuje místostarosta Sokola
-
Tribunál v Haagu by mohl vydat zatykač na Netanjahua. USA a Izrael se tomu snaží zabránit
-
Nové serverovny i kontrola dodavatelů. Firmy i stát se připravují na nový zákon o kyberbezpečnosti