Léto probudilo informační střediska
Informační střediska o prázdninách praskají ve švech. Víc než pro tipy na výlet si ale turisté často chodí pro suvenýry nebo sběratelské úlovky. Velkým hitem zůstávají turistické známky. Cílem některých výletníků tak není zajímavý hrad nebo rozhledna, ale prodejní místo tohoto suvenýru. O sběratelských novinkách více už Michal Novotný z pardubického informačního střediska.
„Turistické známky jsou fenoménem a co se týče turistického deníku s turistickými vizitkami, tak to se teď objevilo nově. Můžu říct, že hodně lidí to kupuje. Nejsem si tak jist, jestli třeba z turistických známek na to nepřesedlali, ale převládají opravdu turistické známky. To už má svou tradici a historii. Další věc, co se teď nově objevilo, jsou malované pohledy. Je to takový pohled s vtipy naroubovaný na určité území; každé to území má svůj pohled a dohromady si může člověk sestavit celou mapu republiky.“
Chcete zasílat novinky každý pracovní den na Váš email?
Zaregistrujte zdarma svoji emailovou adresu:
http://www.rozhlas.cz/pardubice/zpravodajstviemailem
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Hamáček nevyloučil další kroky po vyhoštění českých diplomatů. ‚Nic jsme neprovedli,‘ zdůraznil
-
‚Vyhoštění diplomatů je nepřátelský akt.‘ Kreml se závěry českého vyšetřování o Vrběticích nesouhlasí
-
Schodky nemůžeme snižovat rychleji, způsobíme recesi, tvrdí Schillerová. Zvýšit daně nechce
-
Klaus označil Vrbětice za ‚vykonstruovaného strašáka‘. Situaci přirovnal k padesátým létům