Městský festival a 113. Velká Pardubická

13. říjen 2003

Ve čtyřicátém prvním kalendářním týdnu bylo vysílání Českého rozhlasu Pardubice skutečně nabité děním. Naprostá většina mluveného slova se obsahově týkala Městského festivalu Pardubice a souvisejících událostí.

O festivalu jako celku informoval ČRo Pardubice ve dvoutýdenní intenzivní kampani. Jako hlavní mediální partner pokryl redakčně veškeré dění festivalu, navíc oficiální součástí byl středeční Den otevřených dveří ČRo Pardubice, který navštívilo téměř 1000 spokojených posluchačů.

Za zmínku stojí intenzivní spolupráce s festivalem GASTRO, ze kterého jsme zajišťovali přímé přenosy a kde posluchači mohli vyhrát krásné perníkové chaloupky.

Doplňkem festivalového vysílání byla soutěž o dvě letenky po Evropě. Ty do vysílání věnoval silný partner - České aerolinie, které letos slaví společně s rozhlasem osmdesáté výročí založení. Finále soutěže proběhlo veřejně v přímém přenosu přímo z dostihového závodiště ihned po skončení Velké Pardubické.

Přehled prezentace komerčních partnerů:

DOMEC Pardubice

K+N, stavební společnost s.r.o.

České aerolinie

CHRPA, stavební společnost s r.o.

CENTRUM.CZ

autor: KOL
Spustit audio

E-shop Českého rozhlasu

Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!

Jan Rosák, moderátor

slovo_nad_zlato.jpg

Slovo nad zlato

Koupit

Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.