Pardubický kraj chce nalákat více turistů do východních Čech
To je hlavní smysl nové strategie podpory cestovního ruchu, kterou dnes zveřejnili zástupci kraje a Destinační společnosti Východní Čechy. Cílem nemá být celoplošná propagace kraje, ale naopak atraktivní regionální témata prezentovaná na internetu a v médiích. Ta letošní zmiňuje radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.
"Pro každý rok si vybíráme jedno nebo dvě silná tématama. V letošním roce je to, pokud jde o lokalitu, Kralický Sněžník, což je neobjevená perla Pardubického kraje, kde skutečně lze strávit velmi pěkně rodinnou dovolenou v zimě i v létě. Co se týče věcného tématu, tak jsme si vybrali věc, která nás odlišuje od ostatních regionů v České republice, a to jsou koně. Takže vše co souvisí s koňmi nejen Velká pardubická, nejen dostihy, nejen Národní hřebčín Kladruby, ale třeba také síť hypostezek - šest set kilometrů."
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
‚Dělal nekvalitní vědu.‘ Kandidát na ministra Tuleja čelí nařčení, že publikoval v predátorském časopise
-
EU se snažíme polidštit a zbořit obraz anonymního aparátu, přibližuje šéf kanceláří europarlamentu
-
Ze 138 tisíc se sklidí pouhých 30 300 tun ovoce, uvedl Výborný. Ministerstvo chystá program na řešení krizí
-
‚Hodně věcí se potom odpouští,‘ říká Voženílek. Věří, že souboje v play-off reprezentační vztahy nenaruší