Pardubický kraj chce nalákat více turistů do východních Čech

12. červen 2008

To je hlavní smysl nové strategie podpory cestovního ruchu, kterou dnes zveřejnili zástupci kraje a Destinační společnosti Východní Čechy. Cílem nemá být celoplošná propagace kraje, ale naopak atraktivní regionální témata prezentovaná na internetu a v médiích. Ta letošní zmiňuje radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.

"Pro každý rok si vybíráme jedno nebo dvě silná tématama. V letošním roce je to, pokud jde o lokalitu, Kralický Sněžník, což je neobjevená perla Pardubického kraje, kde skutečně lze strávit velmi pěkně rodinnou dovolenou v zimě i v létě. Co se týče věcného tématu, tak jsme si vybrali věc, která nás odlišuje od ostatních regionů v České republice, a to jsou koně. Takže vše co souvisí s koňmi nejen Velká pardubická, nejen dostihy, nejen Národní hřebčín Kladruby, ale třeba také síť hypostezek - šest set kilometrů."

autor: wol
Spustit audio