Nedovolte svým klientům, aby na vás zapomněli, radí podnikatelům lektorka emailingu

4. únor 2021

Největší audioportál na českém internetu

E-mail v mobilním telefonu | Foto: Profimedia

Nabídka akce, která za hodinu končí, to už dnes na lidi neplatí, říká Dana Hanousková

Dana Hanousková je expertkou na emailing. Ten v současné době patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace. Ne všichni podnikatelé ale používají ve svém obchodním jednání s klienty emaily správně. Proto často končí v koši.

Podnikatelé by měli vědět, co jejich klienti chtějí číst, jaký předmět emailu je zaujme. Existují programy, které v komunikaci s klienty hodně napoví.

„Já pomáhám podnikatelům používat emaily tak, aby jim to šetřilo čas. Díky emailům zákazníci budou vědět, že na ně ani v této těžké době nezapomínáte, i když jim svou službu nemůžete stoprocentně poskytnout,“ vysvětluje Dana Hanousková a uvádí konkrétní příklad na povolání kadeřnice.

Kadeřnice on-line

V této době  mají například kadeřnice zavřené provozy, ale nic jim nebrání napsat svým klientkám, jak mají pečovat o své vlasy. A mohou na tom i něco získat: „Napíšete například své klientce, které barvíte vlasy, jak to má udělat v domácích podmínkách, a přidáte radu, jakou barvu doporučujete použít. Prodejem barvy alespoň něco získáte a klientka bude spokojená s kvalitní nabídkou.“

„Jděte na to příběhem, svou osobní zkušeností. Ne nabídkou na akci, která za hodinu končí. To už dnes na lidi neplatí,“ říká Dana Hanousková a apeluje na podnikatele, aby se starali o své klienty pomocí emailů.

„Díky emailingu budujte vztah se svým klientem a pečujte o něj. Já tady jsem, jsem tu pro vás i v této době,“ radí lektorka, která zaznamenává zvýšený zájem ze strany podnikatelů o online prostředí. Proto pořádá kurzy pro podnikatele, kteří se chtějí naučit podnikat tímto způsobem.

Mohlo by vás zajímat