Nedovolte svým klientům, aby na vás zapomněli, radí podnikatelům lektorka emailingu
Dana Hanousková je expertkou na emailing. Ten v současné době patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace. Ne všichni podnikatelé ale používají ve svém obchodním jednání s klienty emaily správně. Proto často končí v koši.
Podnikatelé by měli vědět, co jejich klienti chtějí číst, jaký předmět emailu je zaujme. Existují programy, které v komunikaci s klienty hodně napoví.
„Já pomáhám podnikatelům používat emaily tak, aby jim to šetřilo čas. Díky emailům zákazníci budou vědět, že na ně ani v této těžké době nezapomínáte, i když jim svou službu nemůžete stoprocentně poskytnout,“ vysvětluje Dana Hanousková a uvádí konkrétní příklad na povolání kadeřnice.
Kadeřnice on-line
V této době mají například kadeřnice zavřené provozy, ale nic jim nebrání napsat svým klientkám, jak mají pečovat o své vlasy. A mohou na tom i něco získat: „Napíšete například své klientce, které barvíte vlasy, jak to má udělat v domácích podmínkách, a přidáte radu, jakou barvu doporučujete použít. Prodejem barvy alespoň něco získáte a klientka bude spokojená s kvalitní nabídkou.“
„Jděte na to příběhem, svou osobní zkušeností. Ne nabídkou na akci, která za hodinu končí. To už dnes na lidi neplatí,“ říká Dana Hanousková a apeluje na podnikatele, aby se starali o své klienty pomocí emailů.
„Díky emailingu budujte vztah se svým klientem a pečujte o něj. Já tady jsem, jsem tu pro vás i v této době,“ radí lektorka, která zaznamenává zvýšený zájem ze strany podnikatelů o online prostředí. Proto pořádá kurzy pro podnikatele, kteří se chtějí naučit podnikat tímto způsobem.
Mohlo by vás zajímat
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor


Zmizelá osada
Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.